e-Kiosk.pl - Hotelarz 10/2015
 
Pojedyncze wydanie
9.00 zł
190,00 zł

Opis

Google wprowadza rewolucyjne zmiany w prezentacji wyników wyszukiwania hoteli i w biznesowym modelu współpracy z branżą; w ciągu roku powstało 66 hoteli; nowa nazwa i nowe logo Best Western; Hotel Brand Awards – marki w internecie; po raz kolejny wybrano Hotele Przyjazne Rodzinie; straty wynikają z wydarzeń geopolitycznych; design dla pokolenia milenialsów; design dla pokolenia baby boomers; jak odpalić biznes hotelowy w internecie – sześć kroków; algorytmy postępowania w trudnych sytuacjach z gośćmi; brak wynagrodzenia członka zarządu a nieodpłatne świadczenie dla spółki; jaka klimatyzacja w hotelu; wielkie hotelowe pranie – jak to zrobić; głos za hotelową pralnią; jak optymalizować koszty związane w praniem i tekstyliami; jakich błędów unikać w praniu i pralni; jak pisać treści na stronę hotelowego SPA; Uroczysko Siedmiu Stawów Luxury Hotel & Spa; IBB Grand Hotel Lublinianka; głośne imprezy: Gala Hotel Brand Awards, Gala Hoteli Przyjaznych Rodzinie, Gdański Hampton świętuje 2. urodziny, Nowy NOVO2 lounge bar w Novotel Kraków Centrum.

Hotelarz to lider wśród pism branży hotelarskiej w Polsce. Od 1962 roku stanowi źródło inspiracji dla tysięcy czytelników związanych z rynkiem hotelowym. W każdym wydaniu magazynu znaleźć można m.in. przegląd najważniejszych branżowych aktualności, porady z zakresu zarządzania, marketingu i prawa, sekcja poświęcona technologiom i wyposażeniu hotelu. Czytelnikami magazynu są właściciele i kadra zarządzająca różnego szczebla obiektów hotelowych, pracownicy firma dostarczających usługi i wyposażenie dla sektora HoReCa, uczniowie i studenci kierunków związanych z hotelarstwem i turystyką.

czytaj więcej zwiń opis