e-Kiosk.pl - IT Reseller 3/2011

czytaj

IT Reseller

3/2011 (07.02.2011)

Liczba stron: 40

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
10.00 zł

Opis

Z optymizmem w 2011 rok – rozmowa z Andrzejem Sobolem, wiceprezesem ABC Data; leasing metodą na sprzedaż; rynek IT nie boi się spadków sprzedaż po zmianie stawek podatku VAT; przewodnik po zmianach w VAT 2011; cloud computing nie zagrozi kanałowi – rozmowa z Davem O'Callaghanem, wiceprezesem Cisco ds. sprzedaży na światowym rynku commercial; sieci franczyzowe wciąż znajdują chętnych na przyłączenie do ich struktury; coraz widoczniejsze staje się zainteresowanie klientów komputerami przenośnymi wyróżniającymi się wyglądem – jak zarobić na notebookach z kategorii „lifestyle”; czy urządzenia mobilne staną się jedną z ważniejszych metod dostępu do sieci; backup i archiwizacja w małej firmie; Datalogic rośnie i szuka partnerów; rozmowa z Milanką Stamenkovich, director of Sybase for CEEMEA; w Polsce działa ok. 1700 małych providerów, obsługujących niespełna 16 proc. detalicznego rynku usług szerokopasmowych, jednak ich rola w społecznościach lokalnych jest nieoceniona.

IT Reseller to dwutygodnik kierowany do resellerów branży IT. Rozprowadzany jest na zasadzie prenumeraty kwalifikowanej, nakład wynosi 9000 egzemplarzy. Czasopismo dociera do niemal każdego sprzedawcy oraz integratora produktów informatycznych. Czyni to z IT Resellera idealną platformę umożliwiającą dotarcie do partnerów handlowych - zarówno obecnych, jak i potencjalnych.

IT Reseller to także publikacje specjalne. Cyklicznie pojawiają się Raporty o stanie rynku: drukarek, komputerowego, obrazu oraz przybliżające czytelnikom programy partnerskie producentów. Ze względu na unikatowość przekazywanych informacji, do Raportów wraca się wielokrotnie, co dodatkowo zwiększa efektywność zamieszczonej w nich reklamy. Dwutygodnik koncentruje się na zagadnieniach najbardziej interesujących sprzedawców i integratorów IT w Polsce. Tytuł pokazuje najważniejsze wydarzenia z kanału sprzedaży, przedstawia analizy trendów i prognoz rynkowych oraz wskazuje zalety i wady poszczególnych technologii i produktów, ułatwiając resellerom dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej.

czytaj więcej zwiń opis