e-Kiosk.pl - Hotelarz 11/2015
 
Pojedyncze wydanie
9.00 zł
190,00 zł

Opis

Najnowsze informacje z rynku; Marriott kupił Starwooda; Vienna się zmienia; Google Hotel Ads, czyli tak właściwie co; rozmowa z Jakubem Klimczakiem, Business Development Managerem w STR Global; zmarł Tadeusz Tulibacki; moda na soft brandy; pre-opening – efektywne otwarcie hotelu; ilu pracowników potrzeba w hotelu; firmowe prezenty świąteczne – jakie, komu, za ile; karta hotelowej restauracji – czy lepiej mieć 20 pozycji niż 50; perfekcyjny pokój – czego naprawdę oczekują goście od housekeepingu; regulamin pozwala potwierdzić tożsamość; umowa ubezpieczenia dla hotelarza – na co zwracać uwagę; konsekwencje podatkowe konwersji wierzytelności na kapitał; jak wybrać łóżko; jakie materace najlepiej sprawdzają się w hotelu; łazienka w nowoczesnym hotelu; łazienka funkcjonalna – dla gościa i dla hotelarza; jak stworzyć strefę SPA & wellness w hotelu i uniknąć błędów; kategoryzacja hotelu a menu SPAModrzewie Park Hotel, Szczawnica; Zamek Karpniki.

Hotelarz to lider wśród pism branży hotelarskiej w Polsce. Od 1962 roku stanowi źródło inspiracji dla tysięcy czytelników związanych z rynkiem hotelowym. W każdym wydaniu magazynu znaleźć można m.in. przegląd najważniejszych branżowych aktualności, porady z zakresu zarządzania, marketingu i prawa, sekcja poświęcona technologiom i wyposażeniu hotelu. Czytelnikami magazynu są właściciele i kadra zarządzająca różnego szczebla obiektów hotelowych, pracownicy firma dostarczających usługi i wyposażenie dla sektora HoReCa, uczniowie i studenci kierunków związanych z hotelarstwem i turystyką.

czytaj więcej zwiń opis