e-Kiosk.pl - Hotelarz 10/2016
 
Pojedyncze wydanie
9.00 zł
190,00 zł

Opis

IGHP i PIH – ruszyła integracja samorządu hotelarzy; przejęcie Starwooda przez Marriott zakończone; JO&JOE – nowa marka od AccorHotels dla millenialsów; SureStay – nowa marka i model franczyzy od Best Western; Hotel Brand Awards 2016 rozstrzygnięty; coraz więcej hoteli przyjaznych rodzinie; rozmowa z Władysławem Grochowskim, właścicielem i prezesem Grupy Arche; inteligentne rozwiązania dla hotelu; LED w recepcji, pokoju, szafie, łazience; prać u siebie czy na zewnątrz; chemia profesjonalna – dlaczego (i do czego) jest niezbędna w hotelu; budżetowanie w hotelowym SPA; nowości SPA & wellness; ananas – owocowy symbol hotelarskiej gościnności; głośne imprezy – Grand Opening DoubleTree by Hilton Wrocław oraz Gala Hotelu Przyjaznego Rodzinie.

Hotelarz to lider wśród pism branży hotelarskiej w Polsce. Od 1962 roku stanowi źródło inspiracji dla tysięcy czytelników związanych z rynkiem hotelowym. W każdym wydaniu magazynu znaleźć można m.in. przegląd najważniejszych branżowych aktualności, porady z zakresu zarządzania, marketingu i prawa, sekcja poświęcona technologiom i wyposażeniu hotelu. Czytelnikami magazynu są właściciele i kadra zarządzająca różnego szczebla obiektów hotelowych, pracownicy firma dostarczających usługi i wyposażenie dla sektora HoReCa, uczniowie i studenci kierunków związanych z hotelarstwem i turystyką.

czytaj więcej zwiń opis