e-Kiosk.pl - Press 7-8/2018

czytaj

Press

7-8/2018 (02.07.2018)

Liczba stron: 230

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
16.00 zł
115,00 zł

Opis

Media włączają bezpieczniki, próbując ułożyć się z nową władzą; mistyfikacja zamachu na Arkadija Babczenkę naraziła wiarygodność ukraińskich dziennikarzy; sposób na współpracę nie tylko w redakcjach stosujących pracę zdalną; twórca programu „Jung & Naiv” na YouTube wyrasta na gwiazdę politycznego dziennikarstwa w Niemczech; polskie redakcje tracą, traktując największą encyklopedię świata po macoszemu; strata wizerunkowa Mateusza Kusznierewicza po przygodzie z Polską Fundacją Narodową jest trudna do odrobienia; w walce z Netfliksem europejskie telewizje tworzą zaskakujące sojusze.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis