e-Kiosk.pl - LOGO 2/2020

czytaj

LOGO

2/2020 (24.01.2020)

Liczba stron: 140

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
10.80 zł

Opis

Wywiad numeru: Adrian Zandberg; Ekskluzywny sex-shop; Klub dla swingersów; Facet do towarzystwa; Lodowa wspinaczka; Jak wybrać bieliznę dla ukochanej; Biegacz na biegunach; Rozmowa z seksuologiem: egzamin ustny w sypialni; Przyjemne z pożytecznym: Audi R8 na torze; Małe, ale z klasą: BMW serii 3, Volvo S60, Audi A4 Limousine, Peugeot 508 GT; Elon Musk kontra grube misie; Polowanie na modę w Alpach.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis