e-Kiosk.pl - Press 7-8/2020

czytaj

Press

7-8/2020 (01.07.2020)

Liczba stron: 216

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
23.00 zł
115,00 zł

Opis

Rozmowa z Ewą Ivanovą z „Gazety Wyborczej”: zostaną najtwardsi; Grand Press Photo 2020 – wywiad ze zwycięzcą Jackiem Szydłowskim, rozmowa z Pieterem Ten Hoopenem, galeria nagrodzonych zdjęć; sekcja specjalna: CSR odpowiedzialność w biznesie w czasie pandemii; Blajer: zaskakujący transfer z TVN 24 do TVP Info; Lene Wold zdradza, co czuła, pisząc książkę o zabójstwach honorowych; Wierzę w intuicję – rozmowa z Marcinem Sienkowskim, dyrektorem marketingu OLX; niemieccy wydawcy walczą o przetrwanie po pandemii; 36 tys. dziennikarzy mediów lokalnych w USA straciło już pracę; ile płacą reporterom i jak wielu mają słuchaczy radia internetowe; teren przed domem prezesa PiS na Żoliborzu staje się niebezpieczny dla dziennikarzy; ranking najlepszych magazynów online; ci odlatują, ci zostają – po ataku Polskiego Radia na Marka Niedźwieckiego; we Francji nie możesz być ministrem, jeśli nie opublikowałeś choć jednej książki; z jakich programów korzystać, by stworzyć własne archiwum; jak pisać i redagować w sieci, żeby nas czytali; australijska agencja prasowa przegrywa walkę z darmowymi treściami w sieci; sąd nad dziennikarką: czy Ewa Bąkowska słusznie udawała psychoterapeutkę, tropiąc pedofilkę?; „Wiedomosti” pozbyły się obcego kapitału, w pakiecie dostały cenzurę treści; analityk danych Paweł Kopacki z WP zdradza, jak media mogą skorzystać na big data; komu i o co chodzi w boju o opłaty reprograficzne; współczesne pisma dla dzieci skupiają się na rozwijaniu ich umiejętności; branża reklamowa szuka oszczędności, a niektórzy inwestują w relacje z pracownikami, płacąc im za prąd i kawę; ostry cień #Hot16challenge2 – akcja dla medyków przerodziła się w protest song dla lansu; influencerzy w czasie pandemii zaczęli mocniej zabiegać o kontakt ze swoimi fanami.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis