Anna Karpińska, Mateusz Smól i Ewa Gruszka-Dobrzyńska z Centrum Badań nad Gospodarką Kreatywną Uniwersytetu SWPS opisują programy publicznego wsparcia dla artystów w Polsce i za granicą w czasie pandemii COVID-19.
Marcin Stańczyk, kompozytor i prawnik, opowiada Krzysztofowi Stefańskiemu o dobrych i złych praktykach przy podpisywaniu umów autorskich oraz tłumaczy, na jakie zapisy w umowach nie należy się zgadzać.
Jacek Marczyński recenzuje najnowszą płytę solową Piotra Beczały, a Magdalena Łoś poleca nowy album skrzypaczki Chouchane Siranossian.
Pianista Piotr Sałajczyk w wywiadzie okładkowym przeprowadzonym przez Andrzeja Sułka mówi o swojej drodze artystycznej i zapomnianej, późnoromantycznej muzyce polskiej, a także dzieli się obawami i nadziejami związanymi z pandemią.
Jan Topolski w nowym cyklu Światy równoległe kreśli portret francuskiej kompozytorki Éliane Radigue.
Wybitną choreografkę, Teresę Kujawę, zmarłą pod koniec kwietnia, wspomina Jacek Marczyński.
Józef Kański opisuje swoje spotkania z Krzysztofem Pendereckim.
Relacje z internetowych działań polskich i zagranicznych filharmonii, teatrów operowych i osób prywatnych.
„Ruch Muzyczny” to najstarsze i najważniejsze polskie czasopismo poświęcone muzyce poważnej wszystkich epok. Publikuje artykuły i komentarze dotyczące bieżącego życia muzycznego, relacje z koncertów, festiwali oraz spektakli operowych i baletowych, recenzje płyt, książek i nut, wywiady z muzykami, felietony, eseje o historii i współczesności muzyki klasycznej. Dla „Ruchu Muzycznego” piszą najlepsi polscy krytycy i publicyści muzyczni. Z pismem stale współpracują wybitni ilustratorzy i fotograficy.