e-Kiosk.pl - Avanti 9/2013

czytaj

Avanti

9/2013 (30.08.2013)

Liczba stron: 140

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
4.00 zł

Opis

Marta Wierzbicka w obiektywie Avanti; ubrania i buty o sportowym rodowodzie, w wersji casual; Tom Ford; tkaniny dresowe w stylu casual, eleganckim i awangardowym; kolor pomarańczowy; koszula bez rękawów; szkocka krata; skórzana spódnica; suwaki znowu w modzie; w klimacie lat 50.; biustonosz w najlepszym dla ciebie fasonie; klasyczne czółenka na średnim obcasie; srebrna biżuteria w wersji minimalistycznej lub retro; torebki o geometrycznych kształtach, wduchu lat 80.; smoky eyes w odcieniach brązu; manicure z pazurem; tajna broń przeciwko błyszczącej się skórze; kosmetyki, które hamują pocenie się i brzydki zapach; naucz się pielęgnować włosy; zadbaj o skórę wokół oczu; owocowe żele pod prysznic; nowinki z drogerii; co słychać w gabinetach medycyny estetycznej; hotel Prezydent w Krynicy Górskiej; Martyna Wojciechowska i jej ulubione kosmetyki.

Pierwszy na polskim rynku magazyn dla kobiet z segmentu tzw. pism shoppingowych. Zadebiutował w marcu 2004 roku. Średni nakład miesięcznika wynosi 250 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

Tematyka „Avanti” związana jest z modą i urodą. Miesięcznik prezentuje modne ubrania, buty i dodatki z najnowszych kolekcji dostępnych w polskich, sieciowych sklepach. Wszystkie produkty opatrzone są ceną i nazwą sklepu. Dodatkową atrakcją są informacje o wyprzedażach, promocjach i kupony rabatowe.

Pismo skierowane jest do kobiet w wieku 18-30 lat, mieszkanek miast, aktywnych, pewnych siebie, zadbanych, zainteresowanych nowymi trendami w modzie i urodzie, zdrowym trybem życia i lubiących robić zakupy.

„Avanti” ma na swoim koncie kilka prestiżowych nagród, w tym: tytuł Debiut Roku przyznany w 2004 r. przez branżowy magazyn „Media i Marketing Polska” oraz nagrody Media Trendy 2005 w kategoriach Magazyn Roku i Debiut Roku.

czytaj więcej zwiń opis