e-Kiosk.pl - Press 11-12/2022

czytaj

Press

11-12/2022 (04.11.2022)

Liczba stron: 350

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
23.00 zł
115,00 zł

Opis

Byłem bezbronny – rozmowa z Piotrem Jaconiem; sekcja specjalna: TOP MARKA; Grand Video Awards 2022 – laureaci, relacja z gali; Medal Wolności Słowa – uhonorowaliśmy mądrych i odważnych; ranking PR CHECK; Marcie Manowskiej nic nie przeszkadza w karierze w TVP, nawet jeśli trochę podkoloryzowuje swój życiorys; katolib, szczur biurowy – Macieja Świrskiego zmagania z marką „Polska”; o warsztacie radiowej dziennikarki naukowej pisze Karolina Głowacka; jak zakończyć sprawę Lisa; o śmierci polityków piszemy wprost, a dziennikarzy niekoniecznie; znany dziennikarz BBC okazał się oszustem, a stacja go chroniła; za Superstację Ryszarda Krajewskiego chwalą, News 24 budzi wątpliwości; w Niemczech rozpętała się awantura o Winnetou i jego twórcę Karola Maya; o prawie 2 mld zł spadła w ostatnim roku wartość akcji spółek mediowych na warszawskiej giełdzie; im bardziej Radio Zet stara się dogonić RMF FM, tym bardziej dystans do lidera rośnie; jak Irena Morawska reportaże pisała; historia Juliana Assange’a to również walka o prawo dziennikarzy do ujawniania nadużyć; dziennikarze muszą się tłumaczyć prokuratorom z zadawania pytań; dziennikarze o branży pożyczkowej; u młodego youtubera wystąpili wszyscy kandydaci w wyborach prezydenckich we Francji; jak redakcje wykorzystują TikToka, by trafić do młodych; telewizję Macieja Szczepańskiego sporo łączy ze współczesną TVP; polityczny plan wykonany: udało się odciąć część widzów od telewizji komercyjnych; badanie addressable tv w ocenie branży marketingowej; rządy klientów w agencjach się kończą; bojkot marek po rosyjskiej agresji nie powiódł się.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis