e-Kiosk.pl - Sens 6/2014
 
Pojedyncze wydanie
7.32 zł
109,00 zł

Opis

W czerwcowym magazynie SENS 6/2014

MARCIN PROKOP
– o szczerości i udawaniu. Dziennikarz, felietonista oraz niezwykle charyzmatyczna osobowość telewizyjna, w otwartej rozmowie z Magdą Mołek opowiada o tym co w życiu najważniejsze, czego się boi i dlaczego nie warto zdradzać.

Temat numeru: ZAZDROŚĆ
- Wszyscy jesteśmy zazdrośnikami, ale nie wszyscy chcemy się do tego przyznać. Dlaczego jej nie pokonujemy, co o nas mówi i jak możemy ją oswoić.

Debata: CZY JESTESMY OFIARAMI WŁASNYCH RODZICÓW?
O tym, czy dom rodzinny to obciążenie, czy też siła napędowa dorosłego życia, dyskutują: prof. Zbigniew Mikołejko, Paulina Holtz i Tomasz Sobierajski.

KOCHAM CIĘ I INNE KŁAMSTWA
– felieton Andrzeja Saramonowicza.

TWÓJ ROZWÓJ
– przedstawiamy filozofię „jednej rzeczy” i pokazujemy dlaczego nie warto łapać kilku srok za ogon, ulegając wielozadaniowości. Radzimy także, jak skutecznie zaplanować swoje szczęście oraz prezentujemy najciekawsze warsztaty rozwoju

COACHING KARIERY
– o trudnej sztuce przyjmowania poleceń oraz pracowniczych e-mailach

W czerwcowym wydaniu magazynu „SENS” czytelniczki znajdą także wyjątkowe prezenty: 2000 bezpłatnych audiobooków Marcina Prokopa i Szymona Hołowni „Bóg, kasa i rock’n’roll” do pobrania, 40 % rabatu na zakup książek, a także zniżki do 70% na zakupy dla dzieci w sklepach internetowych i stacjonarnych w całej Polsce.



Miesięcznik „Sens” – psychologia dla Ciebie, jedyny kobiecy magazyn o rozwoju, powstał z myślą o Czytelnikach zainteresowanych poszukiwaniem dróg rozwoju osobistego, zdrowym życiem i zadbaniem o jakość relacji z otoczeniem. Pismo zachęca do poznania siebie, swoich emocji i postaw, spojrzenia na ciało i psychikę jako jedność. W tym celu sięga do doświadczeń psychologów, terapeutów i ekspertów zajmujących się zagadnieniem zdrowia i urody. Co miesiąc ukazuje praktyczne możliwości doskonalenia się i pokonywania życiowych problemów. Jedyne w Polsce pismo, które zawiera „Informator o warsztatach rozwoju”, pozwalający Czytelnikom zapoznać się z ofertą rynku w tej dziedzinie. „Sens” zadebiutował na rynku w 2007 roku.

czytaj więcej zwiń opis