Raport zawiera pomysły, inspiracje i case'y od Wydawców z całego świata,
którzy starannie przygotowują się na zmiany swoich organizacji prasowych
na wydawców multimedialnych, dystrybutorów treści, fuzjonistów, futurologów.
Wśród omawianych tematów, w raporcie znaleźć można m.in: redakcje przyszłości,
trendy w magazynach, zjawisko blogazynów, analiza roli mediów społecznościowych
w strategii online, augmented reality w magazynach, dziennikarstwo Fusion i wiele innych.
Raport może być inspiracją dla marketerów i domów mediowych jak wykorzystać partnerstwo z coraz bardziej otwartymi na multimedialną komunikację wydawcami.
Raporty poświęcone innowacjom na rynkach wydawniczych z całego świata przygotowane przez firmę Innovation Media Consulting Group po raz pierwszy w języku polskim.
Pełne multimedialnych przykładów opracowania zgodne z najnowszymi światowymi trendami. Publikacja kierowana jest do wydawców, medioznawców, domów mediowych, agencji reklamowych i interaktywnych oraz marketerów śledzących rozwój rynku mediów i komunikacji.
czytaj więcej
zwiń opis