e-Kiosk.pl - Newsweek Polska 40/2010

czytaj

Newsweek Polska

40/2010 (26.09.2010)

Liczba stron: 236

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
2.50 zł
440,00 zł

Opis

Galerianki z centrów handlowych przeniosły się do Internetu; Jarosław Kaczyński mówi w wywiadzie, że nie poda ręki Bronisławowi Komorowskiemu; ósmy ranking „Przyjazny bank Newsweeka”; otoczeni osiągnięciami nauki i techniki coraz częściej zwracamy się ku gusłom i zabobonom; Czesław Bielecki staje do walki o stołeczną prezydenturę; imigranci potrzebni od zaraz; kierowca, alkohol, wypadek, kryminał – jak żyć po wypadku; Niezależne Zrzeszenie Studentów okazało się politycznym uniwersytetem dla współczesnych liderów partyjnych; Brazylia: kto zastąpi prezydenta Lulę; baskijska ETA przestaje walczyć; muzykoterapia szansą dla chorych na autyzm; rozmowa z Filipem Bajonem; Polacy w Wermachcie.

Newsweek Polska to piąta, nieanglojęzyczna edycja amerykańskiego tygodnika, który od dziesięcioleci wyznacza światowe standardy dziennikarstwa. Polskie wydanie pojawiło się na rynku we wrześniu 2001 roku i już na samym początku spotkało się ze znakomitym przyjęciem ze strony czytelników.

Traktując o polityce, nie stara się jednocześnie jej kreować. Także niezwykle staranny dobór informacji, sposób ich prezentowania, unikalna konstrukcja tekstu oraz nowoczesna szata graficzna budują pismo, które tworzy nową jakość na rynku.

U podstaw pisma niezmiennie leży niezależne, szerokie spojrzenie, bezstronność, obiektywizm i dystans do świata. Stawiamy na wnikliwe analizy, zdecydowane stanowiska oraz wyczerpujące oceny. Jesteśmy zawsze na czasie, a nawet staramy się wychodzić w przyszłość i wyprzedzać potrzeby czytelników. Spośród innych tytułów naszego segmentu wyróżnia nas międzynarodowa marka, neutralności w podziale politycznym, bardzo dobre fotografie oraz serie dodatków specjalnych.

Numer 12/2007 możesz pobrać bezpłatnie!

czytaj więcej zwiń opis