e-Kiosk.pl - LOGO 11/2019

czytaj

LOGO

11/2019 (25.10.2019)

Liczba stron: 140

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Wywiad numeru: Remigiusz Mróz; temat numeru: brzydkie przyjemnostki; 7 stylówek na 7 dni; gdzie się ubrać za 200 zł; wielki test pizzy pepperoni z ogólnopolskich sieciówek; kino domowe na trzy sposoby; niezbędnik złotej rączki; sprowadziliśmy McLarena z Mediolanu do Warszawy; enduro: ten prawdziwy rower górski; mój pierwszy raz: jazda psim zaprzęgiem, TikTok.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis