Zarządzanie prenumeratą prasy elektronicznej w urzędzie czy dużej organizacji publicznej często wygląda podobnie - miriady różnych dostawców, wiele osobnych umów, całe mnóstwo loginów do różnych dystrybutorów, a nierzadko i trudności w skutecznym określeniu potrzeb co do przedmiotu zamówień. Na domiar złego liczne, osobne faktury VAT i mnożące się rozliczenia, spędzają sen z powiek działu księgowego.
Rezultatem takiego stanu rzeczy są stale rosnące koszty - wynikające nie tylko z konieczności obsługi wielu rozproszonych umów, ale i z nieefektywności pozbawionej skoordynowania logistyki. Dublujące się prenumeraty czy stos nietrafionych cyfrowych książek i czasopism to tylko wierzchołek góry lodowej.
Zastanawiasz się zatem, jak obniżyć koszty e-prasy w urzędzie i spółce Skarbu Państwa? Szukasz rozwiązania, które zapewni Ci optymalne zarządzanie kosztami e-prasy i usprawnienie finansów, by lepiej przygotować się do kolejnego zapytania ofertowego lub przetargu? Jeśli tak, to platforma e-Kiosk jest dokładnie tym, czego szukasz!
Poniżej wyjaśniamy, jak działa e-Kiosk, jakie daje oszczędności i dlaczego jest dziś naturalnym wyborem dla Jednostek Samorządu Terytorialnego (JST), spółek Skarbu Państwa i instytucji publicznych