e-Kiosk.pl - Press 2/2011

czytaj

Press

2/2011 (01.02.2011)

Liczba stron: 126

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Numer jubileuszowy na 15-lecie „Press”: za co nas nie lubią i czego nam (nie)życzą; ranking serwisów radiowych; muzyka w sieci: przewodnik po płatnych platformach muzycznych w Internecie; wywiad z Maciejem Zarembą, szwedzkim dziennikarzem; WikiLeaks zdetronizował dziennikarzy śledczych; prawicowi dziennikarze solidarnie przemilczani; rozmowa z Jerzym Morawskim o portalu BalladaFilm; w imię ojca – prawnicy w walce z dziennikarzami; „Project” – recenzje pierwszego magazynu tylko na iPada; alianse nadawców telewizyjnych z telekomami; jak portal OhmyNews nakręcił dziennikarstwo obywatelskie w Korei Południowej; connected tv – kolejny etap technologicznej ewolucji telewizji; pisma z ogłoszeniami trwają dzięki lokalnym rynkom; Krystyna Goldbergowa redagowała teksty najlepszych polskich reportażystów; dzięki nowym formatom reklama kinowa zyskuje w oczach marketingowców; polskie firmy coraz lepiej rozumieją istotę działań CSR; Internet ma większe szanse w walce o męskiego odbiorcę niż telewizja; choć grupa 16–49 rzadko jest grupą docelową kampanii, stała się walutą rozliczeniową; problem branży badawczej z mystery shopping; gościnnie: Stefan Bratkowski o przyzwoitości w mediach.



PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis