e-Kiosk.pl - Press 3/2011

czytaj

Press

3/2011 (01.03.2011)

Liczba stron: 138

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Rozmowa z Magdą Sakowską z Polsat News; laureaci World Press Photo 2011 i wywiad z Jodi Bieber, zwyciężczynią konkursu; bloger zawinił, dziennikarza powiesili, czyli o stosowaniu paragrafu 212 kk; nakrecając smoleńską spiralę, media same się wkręcily; skrajne opinie na temat „The Daily” – pierwszej gazety wyłącznie na iPada; im się chce – dziennikarze z misją; dlaczego ZKDP zmienia się w „Związek Kombinowania Dystrybucją Prasy”; połączenie Polsatu z Cyfrowym Polsatem pociągnie za sobą reorganizację; gazetom w Szwecji opłaca się publikować sprostowania; graficy tłumaczą, dlaczego makiety prasowe się uspokoiły; nowa oferta reklamowa Grupy RMF zdumiała konkurentów; amerykański Netflix podgryza tradycyjne telewizje; uczelnie coraz częściej uwzględniają sugestie swoich studentów; Internet uprościł prowadzenie programów lojalnościowych, ale ich nie zastąpił; regionalne fundusze filmowe: nowy sposób na promocję miast; branża producencka wciąż czeka na rzetelną ocenę.

Dodatek: Internet 2011.



PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis