e-Kiosk.pl - Press 4/2011

czytaj

Press

4/2011 (01.04.2011)

Liczba stron: 150

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Top blogów dziennikarzy; „Mam dość mediów” – wywiad ze Zbigniewem Hołdysem; Roman Graczyk swoich dawnych guru wdeptuje w ziemię; nowy pomysł Grzegorza Hajdarowicza na „Przekrój”; nagłe zmiany w kierownictwie Radia Zet; dwie wizje mediów w USA: Murdocha i Huffington; najbardziej energetyczni prowadzący poranki radiowe; wg Mariusza Zielke „dziennikarstwo traci sens”; 25-latek obnażył słabości TVP; wojna „Der Spiegla” z „Bildem”; produkcje związane z uroczystościami w Smoleńsku i Watykanie; jak korzystają teraz z iPadów jego pierwsi użytkownicy; zachodnie sposoby na eliminację wulgaryzmów i agresji z forów; Internet – szansa dla dziennikarzy; Jan Turnau wspomina, jak praca w „Więzi” wpłynęła na jego życie; tygodniki lokalne umacniają pozycję; sponsoring sportowy; rebranding Ery; polskie akcje promocyjne na FB; ekologiczne zaangażowanie firm; inwestycja firm farmaceutycznych w subbrandy.

Dodatki: Reklama Telewizyjna, Konferencja Prasowa.



PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis