Rozmowa z Zuzanną Ziomecką, naczelną „Gagi”; portret Marcina Mellera; blogerzy piszą za kasę i tracą wiarygodność; ranking programów kulinarnych; korespondenci z Chinach zmagają się z władzą; Juan Senor, wiceprezes Innovation, radzi prasie, jak przeżyć w cyfrowych czasach; sylwetka Sławomira Jastrzębowskiego, redaktora naczelnego „Super Expressu”; prezentacja dziennikarzy z muzyczną pasją; farmy treści zarabiają na pisaniu głupot wysoko pozycjonowanych w wyszukiwarkach; umowa YouTube z ZAiKS – zarobią twórcy i Google; walka banków zdjęć z agencjami uderza w fotografów; radiowcy wyżywają się w krótkich formach reporterskich; boom na wideo: wszyscy gracze rynku medialnego inwestują w filmy w sieci; jak robić pismo custom publishing, by przywiązać czytelnika do firmy; Facebook nie śpi: warsztat content designera, czyli sukces na profilu społecznościowym; nadawcy kanałów dla dzieci wychowują sobie dorosłych widzów; agencje reklamowe potrzebują wolnych strzelców, a tych brakuje.
Dodatek: CSR Trendy 2011.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.