e-Kiosk.pl - Press 6/2011

czytaj

Press

6/2011 (01.06.2011)

Liczba stron: 142

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Grand Press Photo 2011: prezentacja zdjęć nagrodzonych w konkursie i ich autorów; wywiad z Jackiem Waszkiewiczem, autorem Zdjęcia Roku; rozmowa z Lucianem Perkinsem, przewodniczącym jury; wywiad ze Swietłaną Aleksijewicz, białoruską reporterką i pisarką, autorką książki „Wojna nie ma w sobie nic z kobiety”; miasta i regiony promuje się dziś tak jak kredyty bankowe i pastę do zębów; „Parkiet” nie wyjaśnił w porę podejrzeń o nieuczciwość swojego dziennikarza, przez co ucierpią wszyscy; dla wydawców pozwy ministra Sikorskiego to pretekst, by zamknąć fora; do władz publicznych rozgłośni znowu weszli głównie partyjni nominaci; różne strategie publikowania na iPada; tabloidowy format i własny kolportaż sposobem „Regionalnej” na zwiększenie sprzedaży; uzyskanie patronatu mediów publicznych nad koncertem lub książką wymaga zapłaty; słowaccy wydawcy zjednoczyli się, aby zarabiać na tekstach w sieci; tematyka polskiej prezydencji w UE będzie dominować w mediach, zwłaszcza publicznych; jedyna w Polsce sieć nadająca na falach średnich jeszcze się nie poddaje; instytut Homo Homini znalazł sposób na stałą obecność w mediach – tanie badania opinii; o sukcesie kampanii zintegrowanych decyduje wyczucie marki i pomysł, a nie nowe technologie; media i reklama odkrywają target 50+; Grzegorz Szczepański o tym, co zostało ze szczytnej idei CSR.

Dodatek: Konferencja prasowa: Przewodnictwo w Radzie Unii Europejskiej.



PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis