Włodek Markowicz: uwielbiam być w błędzie; jak ks. Charamsa zaprzepaścił szansę na poważną dyskusję o Kościele; sukces „Kukbuka” zwrócił na niego uwagę największych wydawców; ranking platform e-wydań; za kulisami Kulisy24.com: serwis dziennikarstwa śledczego walczy o przetrwanie; Grand Video Awards 2015: zwycięzcy i nominacje, obrady jury, fotorelacja z gali; twitterbot w akcji: proste aplikacje z automatycznym źródłem newsów; brak polskich produkcji w ramówce osłabia pozycję stacji TV; structured journalism, czyli przyszłość dziennikarstwa; pozytywne komentarze w Internecie o produktach i usługach kupuje się na potęgę; nawet największe domy produkcyjne nie odmawiają już kręcenia filmów do Internetu; to są filmowcy – rozmowa z dokumentalistą Jerzym Morawskim.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników:
marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.
czytaj więcej
zwiń opis