e-Kiosk.pl - Press 1-2/2016

czytaj

Press

1-2/2016 (04.01.2016)

Liczba stron: 134

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Inteligentny humor, dobre aktorstwo i wysoka jakość filmów; dlaczego Watykan domaga się skazania autorów książek dziennikarskich; dziennikarz BBC John Sweeney tłumaczy, dlaczego nie cierpią go reżimy; strategia unikania mediów przez trenera polskiej reprezentacji piłkarskiej na razie się sprawdza; rok bogaty w wydarzenia sportowe podkręci rywalizację telewizji z Internetem; transfery w reklamie i marketingu w 2015 roku.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis