e-Kiosk.pl - Press 7/2011

czytaj

Press

7/2011 (01.07.2011)

Liczba stron: 146

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Rozmowa z Marciem Szewczakiem, reporterem „Wiadomości”; koszty sukcesu „Uważam Rze”; „Machina” zaczyna życie bez druku, wyłącznie z wydaniem internetowym; jak w prasie omijany jest zakaz reklamy mocnych alkoholi; Polskie Radio stoi przed widmem bankructwa, ale na radiowych korytarzach można znaleźć 11 milionów złotych; 10 atutów prasy; KRRiT ma stać na straży interesu społecznego, ale na razie pilnuje głównie własnego i polityków; dlaczego do zawodu wrócili dziennikarze, którzy uciekli z mediów; wydawcy uczą się ściągać dzieci do internetowej sieci; rozmowa z Johnem Pomfretem z „The Washington Post”, autorem książki „Lekcje chińskiego”; można żyć bez telewizora, ale nie bez informacji – opowieści rodzin nieposiadających odbiornika TV; rozmowa z Dominikiem Księskim, prezesem Stowarzyszenia Gazet Lokalnych; ranking internetowych platform muzycznych zakładanych przez nadawców; pomysły za duże pieniądze: fundusze europejskie pomagają nie nowym inicjatywom, tylko starym; telewizyjne kanały tematyczne to słaby punkt polskich nadawców; rozmowa z Małgorzatą Kościelniak, redaktor naczelną Radia Weekend, a wcześniej reporterką RMF FM; reklama chce być bliżej ciebie – mobilny marketing rządzi; kampanie społeczne dotąd straszyły i groziły, teraz muszą zacząć uczyć i bawić; grywalizacja to rewolucja w marketingu czy tylko nowa nazwa dla starych chwytów; wyjmujesz pieniądze z bankomatu, ale najpierw otrzymasz reklamę.
Dodatki: Kulturalne Pressentacje, Konferencja prasowa – polska chemia.



PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis