e-Kiosk.pl - Press 3/2016

czytaj

Press

3/2016 (01.03.2016)

Liczba stron: 156

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Zasada wyrzucania niechcianych dziennikarzy z mediów publicznych jest tak stara, jak one same; miliarder przekształca markową gazetę „The Washington Post” w nowoczesne medium; eutanazja na ekranie, czyli misja telewizji publicznej w Holandii; terenwizja daje mnóstwo satysfakcji twórcom i widzom; agencje reklamowe dbają o wizerunek klientów, lecz o swój własny już nie; chcesz dotrzeć do współczesnej kobiety – zapomnij o schematach; Marek Magierowski nie rozumie funkcji rzecznika prezydenta; pokonuję demony – rozmowa z Szymonem Majewskim.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis