e-Kiosk.pl - Press 7/2008

czytaj

Press

7/2008 (15.07.2008)

Liczba stron: 116

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

W numerze między innymi: rozmowa z Michaelem Moritzem, dziennikarzem Radia PiN; „TW Bolek” i „Trzech kumpli” - dyskusja o najgłośniejszych dokumentach ostatniego miesiąca; kim jest Krystyna Mokrosińska; elita zawodu: kamerzyści sportowi; relacja z 55. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes; pułapki marketingu ekologicznego.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis