Pierwszy w Polsce ranking felietonistów prasowych; rozmowa z Anną Dziewit-Meller, dziennikarką Chilli Zet i „Dzień dobry TVN”; zamknięcie „News of the World” nie podniesie standardów tabloidów na Wyspach; PR-owcy już nie tylko dostarczają dziennikarzom tematów, ale wykonują za nich całą pracę; sprzedaż „Rzeczpospolitej” zamiast przyspieszyć, spowalnia zmiany na rynku prasy codziennej; czy polska edycja „Bloomberg Businessweek” dorówna amerykańskiemu pierwowzorowi; TVP cieszy się z przejścia z badań telemetrycznych TNS OBOP na dane Nielsen Audience Measurement; samorządy w wydawanych przez siebie gazetach promują standard dworskiego dziennikarstwa; Jill Abramson jako szefowa „NYT” będzie jedną z najbardziej wpływowych kobiet świata; letnie bratanie się szwedzkich dziennikarzy, PR-owców i polityków naśladują inne kraje; zmiany w regulaminie ZKDP pozwolą wydawcom poprawiać wyniki sprzedaży poprzez rozwój e-wydań; czego możemy uczyć się od magazynów ukazujących się wyłącznie w Internecie; uczelnie doceniają siłę promocyjną znanych osobistości goszczących z wykładami; polscy reklamodawcy niepotrzebnie są wstrzemięźliwi wobec reklam na iPada; jury Cannes Lions 2011 doceniło kampanie zaskakujące konsumenta; osiem polskich miast przekonuje, że kultura może być partnerem międzynarodowej polityki; jeśli prowadzisz biznes społecznie odpowiedzialny, reklamuj go; relacje z turniejów dziennikarzy w piłce nożnej i siatkówce plażowej.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników:
marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.
czytaj więcej
zwiń opis