e-Kiosk.pl - Press 4/2016

czytaj

Press

4/2016 (01.04.2016)

Liczba stron: 182

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

W laickiej Holandii telewizyjny show „The Passion” przyciąga miliony widzów; niemieccy nacjonaliści bija dziennikarzy; politycy znaleźli nowy sposób na obłaskawianie dziennikarzy; rozmowa z Sacha Pfeiffer; top 10 filmów o dziennikarzach; jak Zbigniew Benbenek zbudował koncern mediów naprawdę narodowych; w sieci kwitną wymiana i sprzedaż archiwalnych numerów pism; Jacek Balkan rozmawia z Richardem Porterem; Stanisław M. Stanuch radzi, jak media mogą działać na Snapchacie; zasady tworzenia dokumentu interaktywnego na przykładzie „Pokładów pamięci”; niechęć do publicznego sprawowania funkcji wypacza wizerunek pierwszej damy; polskie kino czeka na interaktywne bloki reklamowe; przetargi reklamowe w formie aukcji stają się groźne; rozmowa z Anna Jakubowski.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis