Rozmowa z Danielem Passentem, felietonistą tygodnika „Polityka”; po Breiviku media norweskie muszą na nowo napisać swój kodeks etyczny; sentymenty w TVN zastąpi biznes; telekaznodzieja Szymon Hołownia – dziennikarz, pisarz, katecheta i celebryta; wyjście awaryjne, czyli drugi etat poza mediami; radio zarabia, bo wygrywa pakietami reklamowymi; okiem targetu: magazyny parentingowe; rozmowa z ks. Markiem Gancarczykiem, naczelnym „Gościa Niedzielnego”; telewizory z Internetem – nowy dostawca treści; w służbie mediów, czyli gadżety dla dziennikarzy; internetowy handel tekstami – jak to robią Niemcy; wydawcy w terenie z sukcesem rozkręcają telewizję w sieci; serwisy zakupowe wydawców prasowych – grupowy skok na kasę; sportowe zmagania w walce o sponsora – czasem łatwiej zostać mistrzem świata; ukrywanie ukrytej reklamy, czyli o skutkach nowych przepisów o product placement; żółte strony zarabiają w Internecie – czy to pierwsze udane przejście z papieru do sieci; reklama z niespodzianką, czyli ranking teaserów, których nikt nie skojarzył; Ryszard Kalisz – mistrz kreacji wizerunku; miliony klientów w jednym miejscu – reklamowa żyła złota obok gier w serwisach społecznościowych; rusza projekt oswajania Polaków z energią atomową.
Dodatek: Konferencja prasowa: fundusze europejskie.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.