Jak się robi przedwyborczy PR w Polsce; Platforma Obywatelska ma inny pomysł na kampanię przedwyborczą niż dalsze straszenie PiS-em; Szymon Majewski w wywiadzie twierdzi, że politycy po dojściu do władzy tracą poczucie humoru; mówiąc o zbrodniach UPA nie można przemilczać polskich akcji odwetowych; Steve Jobs, wizjoner, który zmienił światowy biznes elektroniczny, odchodzi z Apple'a; jaka będzie Libia bez Muammara Kaddafiego; uznanie przez ONZ niepodległości Palestyny skomplikuje sytuację Izraela; odkrycia w Chinach rewolucjonizują dotychczasową wiedzę o dinozaurach; jak wygląda polski rynek podręczników; co Polacy mają w lodówkach; jak naprawić polską szkołę; seriale coraz częściej są dla reżyserów ciekawszym wyzwaniem niż hollywoodzka produkcja.
Dodatki: Kobieta, Łódź – Edukacja.
Newsweek Polska to piąta, nieanglojęzyczna edycja amerykańskiego tygodnika, który od dziesięcioleci wyznacza światowe standardy dziennikarstwa. Polskie wydanie pojawiło się na rynku we wrześniu 2001 roku i już na samym początku spotkało się ze znakomitym przyjęciem ze strony czytelników.
Traktując o polityce, nie stara się jednocześnie jej kreować. Także niezwykle staranny dobór informacji, sposób ich prezentowania, unikalna konstrukcja tekstu oraz nowoczesna szata graficzna budują pismo, które tworzy nową jakość na rynku.
U podstaw pisma niezmiennie leży niezależne, szerokie spojrzenie, bezstronność, obiektywizm i dystans do świata. Stawiamy na wnikliwe analizy, zdecydowane stanowiska oraz wyczerpujące oceny. Jesteśmy zawsze na czasie, a nawet staramy się wychodzić w przyszłość i wyprzedzać potrzeby czytelników. Spośród innych tytułów naszego segmentu wyróżnia nas międzynarodowa marka, neutralności w podziale politycznym, bardzo dobre fotografie oraz serie dodatków specjalnych.
Numer 12/2007 możesz pobrać bezpłatnie!