e-Kiosk.pl - Press 6/2016

czytaj

Press

6/2016 (01.06.2016)

Liczba stron: 190

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Kamil Durczok nabiera wiatru w żagle; Business Insider Polska ruszył z rozmachem; nadchodzi era newsów na żądanie; z crowdfundingu da się zebrać na media – ale łatwo nie jest; o tym, jak Telewizjada.net gra na nosie polskim nadawcom; koncerny wspierają dziennikarzy sportowych; najlepsze serwisy sportowe robione przez amatorów; Światowe Dni Młodzieży w Krakowie to wyzwanie dla samorządu i mediów; rozmowa z Marcinem Gaworskim, partnerem 180heartbeats + Jung von Matt.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis