Rozmowa z Tomaszem Sakiewiczem, redaktorem naczelnym „Gazety Polskiej”; portret Andrzeja Poczobuta, dziennikarza, który się Łukaszence nie kłaniał; dlaczego flagowy program informacyjny TVP Polonia przypomina tani program lokalny; Google czyta twoje e-maile i podsyła sprofilowane reklamy; Arkadiusz Hołda – biznesmen, który śląską telewizję chce przemienić w ogólnopolską; wydawcy w USA już korzystają z pomysłów spersonalizowanych gazet; moda na rebranding owocuje sukcesami polskich agencji w ważnych konkursach; prowadzenie fałszywych profilów na Facebooku jest dochodowe.
Dodatek: Top marka.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.