e-Kiosk.pl - Press 8/2008

czytaj

Press

8/2008 (14.08.2008)

Liczba stron: 114

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Raport: prasa codzienna i bezpłatna, wywiad z Dorotą Wellman z programu "Dzień dobry TVN", pytania o skuteczność i sens istnienia Rady Etyki Mediów, kulisy tworzenia filmów dokumentalnych oczyma Marii Zmarz-Koczanowicz, Marquard Media Polska zdobywa doświadczenie w segmencie magazynów kobiecych, polowanie na przyszłych dziennikarzy zaczyna się już w liceach, młodzi kreatywni wygryzają weteranów i zdobywają laury, różnice między zachodnimi a polskimi agencjami PR, reklama poprzez mapy cyfrowe ma przyszłość.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis