e-Kiosk.pl - Press 9/2016

czytaj

Press

9/2016 (01.09.2016)

Liczba stron: 262

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Dziennikarze prawicowi sami ośmieszają ideę mediów narodowych; w Niemczech autoryzacja nie obowiązuje, lecz dziennikarze sami wysyłają teksty rozmówcom; obsługa Światowych Dni Młodzieży była wyzwaniem realizacyjnym dla techników w mediach; pomyśl, co się stanie z twoim profilem w social mediach po śmierci; niezależne internetowe telewizje ukraińskie wydoroślały i mają te same problemy co dawne państwowe media; to 15 rebrandingów, logotypów firm i marek.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis