e-Kiosk.pl - Press 10/2016

czytaj

Press

10/2016 (30.09.2016)

Liczba stron: 114

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Portale inwestujące w znanych dziennikarzy są forpocztą nowej ery w internecie czy nadmuchują kolejną bańkę internetową; tekst „Gazety Wyborczej” o aferze reprywatyzacyjnej powinien dać do myślenia dziennikarzom; Radio Szczecin – dobre wyniki słuchalności kosztem atmosfery w pracy; rozmowa z Michałem Żakowskim z Polskiego Radia, jednym z nielicznych już korespondentów obsługujących konflikty; od Konrada Gacy można się uczyć podstaw personal brandingu.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis