e-Kiosk.pl - Press 11/2016

czytaj

Press

11/2016 (31.10.2016)

Liczba stron: 174

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Z Ziemowitem Szczerkiem rozmawia Marek Zając; trudna rola dziennikarzy, krytycznych wobec obu stron politycznej barykady; Merkurist – ciekawy start-up dziennikarstwa lokalnego; kto go opanuje, podniesie swoją wartość na rynku pracy; rozwojowi robot journalism w USA sprzyja rosnąca ilość dostępnych danych; francuski pomysł na hybrydową telewizję informacyjną; historia zmielenia „Skarbu” dowodzi, że produkt custom publishing to nie pismo ifestylowe.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis