e-Kiosk.pl - Press 9/2008

czytaj

Press

9/2008 (15.09.2008)

Liczba stron: 198

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Wywiad z Szymonem Hołownią z Religia.tv, piłkarze wyrzuceni z reprezentacji pili we Lwowie z dziennikarzami, nie istnieje definicja pisma lifestylowego - korzystają z tego wydawcy, 12 tajemniczych ekspertów decyduje o tym, czy stacje radiowe wywiązują się z koncesji, ranking najlepszych dziennikarzy w 10 regionach Polski, konflikty kompetencji między działami PR a marketingu, przegląd najlepszych liftingów logotypów, raport: teleinfo, dodatek: wyniki badań satysfakcji Smile Check.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis