e-Kiosk.pl - Press 12/2016

czytaj

Press

12/2016 (01.12.2016)

Liczba stron: 216

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Sprawdzanie prawdziwości wypowiedzi wyrosło na osobną gałąź żurnalistyki; jak Witold Szabłowski napisał reportaż na podstawie obejrzanego filmu; dziennikarze dziwią się, że Krzysztof Ziemiec uwiarygadnia „Wiadomości”; rozmowa z Justyną Kopińską – nikt mi nie mówi, jak pisać; holenderski serwis De Correspondent nabrał wiatru w żagle; polscy korespondenci o pracy podczas finału kampanii wyborczej w USA; przewodnik po pismach wydawanych w drugim obiegu w stanie wojennym; aplikacje nie rozwiązały problemu wydawców; firmy reklamy zewnętrznej chętnie angażują się w kampanie społeczne.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis