Rozmowa z Tomaszem Jastrunem, felietonistą tygodnika „Newsweek Polska”; nowy właściciel Presspubliki zaczął rządzić i dzielić; Bauer i Edipresse w ogniu wzajemnych oskarżeń; sylwetka Agnieszki Romaszewskiej-Guzy, szefowej Biełsatu; sposób na chamstwo w sieci; wizja Radia na Wizji nie uchowa się w telewizji; festiwal Golden Drum w nowej formule musi okrzepnąć; kardynał Stanisław Dziwisz słabo wykorzystuje kapitał, z którym przyjechał do Polski z Watykanu; czytelnicy nie chcą płacić za „The Daily”, pierwszą gazetę tylko na iPada.
Dodatek: Reklama w internecie.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.