e-Kiosk.pl - Press 10/2008

czytaj

Press

10/2008 (15.10.2008)

Liczba stron: 142

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Marcin Kydryński opowiada o prowadzeniu "Siesty" i o reklamie piwa, pytania o los "Polski" po odejściu Tomasza Wróblewskiego, czas pomyśleć o "innych płatnych formach rozpowszechniania" w sprawozdaniach ZKDP, seriale kręcone dla Internetu lansują własne gwiazdy, raport: target manager, wiedza media plannerów o mediach jest żałosna - wyniki kolejnych badań "Pressu", sposób na udane targi, ranking agencji PR.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis