Rozmowa z Magdą Jethon, dyrektorem III Programu Polskiego Radia; jak wielkie przejęcie TVN rozeszło się po kościach; sylwetka Beaty Mońki, prezes Canal+; 10 kardynalnych błędów przy tworzeniu start-upów internetowych; Bloomberg – świat w terminalu; migracje 2011 w mediach; podsumowanie 15 edycji konkursu Grand Press; knebel dla księdza Bonieckiego – tracą Kościół i odbiorcy; Wojciech Cieśla o tym, że dziennikarstwo śledcze nie umarło; czy tworząc polski „Huffington Post” Tomasz Lis konkuruje z własnym pracodawcą; dziennikarze piszą książki za tych, którzy pisać nie potrafią; w czasach kryzysu dzienniki tną koszty i szukają nadziei w Internecie; Facebook pod naciskiem Google+ zaczyna dbać o fanów; Frugo: case study ponownego wprowadzania marki na rynek.
Dodatki: Grand Check 2011, Press Euro.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.