e-Kiosk.pl - Press 2/2007

czytaj

Press

2/2007 (15.02.2007)

Liczba stron: 110

Dostępne na:

 
Produkt zakupiony
  Czytaj
115,00 zł

Opis

Tematem numeru jest odejście dziennikarza wieku - Ryszarda Kapuścińskiego. Ponadto: Nina Terentiew w Polsacie, media Zbigniewa Jakubasa, legenda agencji Wieden+Kennedy, homoseksualiści a reklamodawcy, biznes artystyczny i wiele innych tematów.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis