e-Kiosk.pl - Press 1/2012

czytaj

Press

1/2012 (02.01.2012)

Liczba stron: 90

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Rozmowa z Dziennikarzem Roku Andrzejem Poczobutem; relacja z gali Grand Press; Juliusz Braun miał zreformować TVP, a na razie jego prezesura przyniosła tylko rozczarowanie; Jerzy Ciszewski sprzedał swoja firmę PR, ale na emeryturę nie odchodzi; ranking profilów klubów piłkarskich na Fecebooku; dlaczego sporty zimowe wciąż są niedoceniane przez sponsorów; lista medialnych niepowodzeń minionego roku; słowacka firma Piano Media chce nauczyć polskich wydawców zarabiać w sieci; dlaczego Szymon Majewski w reklamie gra samego siebie, ale wymyślają go inni; transfery 2011 w reklamie; jak skutecznie zarządzać wizerunkiem państw organizatorów Euro 2012.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis