Wszyscy popełniamy błędy – znane postacie opowiadają o swoich największych gafach; Agnieszka Radwańska – dziewczyna w żółtym porsche; w Polsce łatwiej umówić się z prezydentem niż z biskupem; mężczyźni są leniwi: tylko 4 procent pierze, a 6 procent włącza odkurzacz; Zbigniew Brzeziński widzi nadzieję dla Rosji; historia wielkiego przekrętu finansowego z XVIII wieku; Andrzej Wajda opowiada o filmie „Wałęsa”; cała prawda o Rudolfie i innych reniferach; najlepsze zdjęcia 2011 roku; dlaczego bakalie są takie drogie; historia zabaw sylwestrowych.
Newsweek Polska to piąta, nieanglojęzyczna edycja amerykańskiego tygodnika, który od dziesięcioleci wyznacza światowe standardy dziennikarstwa. Polskie wydanie pojawiło się na rynku we wrześniu 2001 roku i już na samym początku spotkało się ze znakomitym przyjęciem ze strony czytelników.
Traktując o polityce, nie stara się jednocześnie jej kreować. Także niezwykle staranny dobór informacji, sposób ich prezentowania, unikalna konstrukcja tekstu oraz nowoczesna szata graficzna budują pismo, które tworzy nową jakość na rynku.
U podstaw pisma niezmiennie leży niezależne, szerokie spojrzenie, bezstronność, obiektywizm i dystans do świata. Stawiamy na wnikliwe analizy, zdecydowane stanowiska oraz wyczerpujące oceny. Jesteśmy zawsze na czasie, a nawet staramy się wychodzić w przyszłość i wyprzedzać potrzeby czytelników. Spośród innych tytułów naszego segmentu wyróżnia nas międzynarodowa marka, neutralności w podziale politycznym, bardzo dobre fotografie oraz serie dodatków specjalnych.
Numer 12/2007 możesz pobrać bezpłatnie!