e-Kiosk.pl - Press 5-6/2017

czytaj

Press

5-6/2017 (02.05.2017)

Liczba stron: 210

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
16.00 zł
115,00 zł

Opis

Rozmowa z Mikołajem Cieślakiem ,odtwórcą roli Mariusza w „Uchu Prezesa”; ranking: regionalne pisma lifestylowe; raport: czytelnictwo prasy w wybranych grupach zawodowych; Martin Pollack o prawdzie i życiu; prawica uważa, że ich zdradził; lewica, że jest obcy – a Jan Wróbel robi swoje; blogerzy poczuli na plecach oddech vlogerów – i też wchodzą na YouTube; programy telewizyjne, które mają pomagać ludziom, w Holandii często szkodzą; jak odgrzać zimny temat: umiejętne ponowne wykorzystywanie archiwów to potężna broń w rękach wydawców; gazeta niezadowolonych: „The New European” pokazał, że warto szukać nowych grup czytelników; branżowe newsy i opiniotwórczość „Dziennika Gazety Prawnej” czynią nową jakość; Cezary Gmyz pomylił rolę korespondenta z posadą ambasadora; adMan Roku 2016: relacja z gali finałowej, komentarze po konkursie, głosowanie firm.
Dodatek: Rynek domów produkcyjnych.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis