e-Kiosk.pl - Press 2/2012

czytaj

Press

2/2012 (02.02.2012)

Liczba stron: 82

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Ranking profilów agencji społecznościowych na Facebooku; sieć reklamowa Agory skierowana do małych i średnich firm może być konkurencją dla ogólnopolskich portali i dzienników regionalnych; Wawrzyniec Smoczyński opowiada  o swoim warsztacie; patrząc na leżącego we krwi prokuratora Przybyłą, dziennikarze musieli w ciągu ułamka sekundy wybrać: pracować czy pomagać; niemiecki prezydent, próbując zapobiec publikacji tekstu w „Bildzie”, wywołał oburzenie mediów; podanie przez PAP newsa o śmierci żołnierzy bez zgody armii pokazało, że nie ma granicy, na której można zatrzymać informację.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis