Z Dominika Wielowieyska z „Gazety Wyborczej” rozmawia Marek Zając; Szef ŚlaĄkiego Silesionu ma dylemat – angażować się bardziej w portal czy odpuścić; żaden dziennikarz na Twitterze nie ma tylu retweetów co Stanisław Janecki; co dziennikarze z mainstreamowych mediów zarzucają dziennikarzom prawicy i odwrotnie; ustawa o dekoncentracji w mediach wydaje się nieuchronna; jak każda rewolucja, także ta w mediach publicznych pożera własne dzieci; po odejściu Tomasza Machały z NaTemat.pl o portalu zrobiło się cicho, ale biznes się kręci; hypothes.is ułatwia gromadzenie cytatów tekstów z internetu i dopisywanie komentarzy; Fox News Channel miał zyskiwać widzów po zwycięstwie Donalda Trumpa, a tymczasem ich traci; szefowie IT w największych mediach opowiadają o swojej pracy; by dotrzeć do małych odbiorców, najpierw trzeba swoją ofertą
przekonać ich rodziców; media klubów sportowych przejmują zawodowych dziennikarzy; niemieckie media zaczynają uczulać dziennikarzy obsługujących zamachy i katastrofy na ryzyko
psychologiczne z tym związane; wydawcy mają swoje sposoby na to, jak z czytelnika darmowych treści zrobić płacącego klienta; rozmowa z Grzegorzem Krzemieniem, prezesem agencji GoldenSubmarine; zamieszanie wokół tegorocznego festiwalu w Opolu może odświeżyć jego przykurzoną markę, ale też markę miasta.
PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników:
marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.
czytaj więcej
zwiń opis