e-Kiosk.pl - Press 3/2012

czytaj

Press

3/2012 (01.03.2012)

Liczba stron: 120

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Rozmowa z Mariuszem Gierszewskim, dziennikarzem Radia Zet; wydawcy kontra dziennikarze w sprawie ACTA; kulisy wyrzucenia Tomasza Lisa z „Wprost”; laureaci World Press Photo 2012, mistrz gry na mediach - Krzysztof Rutkowski; sukces Wydawnictwa Czarne; pierwszy ranking wideoblogów; szkoły dziennikarstwa, reklamy i PR wychodzą poza teoretyczne nauczanie. Dodatek: Internet 2012.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis