e-Kiosk.pl - Wysokie Obcasy Extra 8/2017

czytaj

Wysokie Obcasy Extra

8/2017 (20.07.2017)

Liczba stron: 180

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.20 zł
69,99 zł

Opis

Maniery wg Jana Grafa – sztuka nieoceniania; Anna Brzezińska – grzeszne gadulstwo kobiet; Grażyna Plebanek o słowie querencia; Aleksandra Boćkowska i fetysz miesiąca – bikini; Idris Elba – facet z błyskiem w oku; 7 filmów festiwalu T-Mobile Nowe Horyzonty, które musisz zobaczyć; lato miłości na wystawach – seks, prochy i rock and roll; Charlize Theron – atomowa blondynka; Nemat Shafik – szefowa najważniejszej uczelni ekonomicznej; kapeluszniczki – Alina Cieszkowska i Karolina Nogalska; Isabella Bird Bishop, wiktoriańska backpackerka; 10 filmowych podróży wg Jacka Szczerby; Claudia Pineiro – zbrodnia a la Buenos Aires; Milska-Wrzosińska tłumaczy, jak różne ideologie wchodzą nam do łóżka; dlaczego przestaliśmy się bać chorób wenerycznych; rzeczy Andy Rottenberg; wakacyjny makijaż; premiera Chanel; pachnące pocztówki – Paryż, Los Angeles, Mediolan, Londyn, Berlin; design – walka o fotel; Agnieszka Kręglicka gotuje mule z Dorotą Wellman; L.U.C. Łukasz Rostkowski; czy andropauza to ściema; nauka – jak być młodszym od swojej metryki; diety – kit i hit; baba w wozie – samochód na minuty.

Wysokie Obcasy Extra to specjalne wydanie magazynu, dostępne w samodzielnej sprzedaży. Pierwszy numer ukazał się na rynku w kwietniu 2010 i spotkał się z dużym zainteresowaniem odbiorców. W wyniku tego zainteresowania w roku 2010 Wysokie Obcasy Extra były kwartalnikiem, ale głosy czytelników ośmieliły nas do decyzji o dwumiesięczniku w roku 2011 i miesięczniku w 2014.
Wydania przygotowywane są z myślą o stałych i nowych czytelniczkach i czytelnikach; prezentują wywiady z interesującymi osobami, felietony i teksty stałych, lubianych autorów, wyjątkowe sesje mody i urody.
Magazyn Wysokie Obcasy Extra jest skierowany do osób wykształconych, aktywnych, ciekawych świata, zainteresowanych kulturą, psychologią, polityką, ale także otwartych na niebanalne propozycje modowe i kulinarne. Główną grupę odbiorców tworzą kobiety z wyższym wykształceniem, w wieku 25-35 lat, o otwartych umysłach, pracujące, rodzinne, również feministki. Do czytania magazynu redakcja zaprasza też panów.

czytaj więcej zwiń opis