e-Kiosk.pl - Hotelarz 7/2017
 
Pojedyncze wydanie
9.00 zł
190,00 zł

Opis

Kolejna debata z cyklu Śniadanie „Hotelarza” poświęcona była charakterystyce i specyfice rynku hotelarskiego w Zakopanem; dwa ataki cybernetyczne – wiele hoteli utraciło swoje dane; ruszyły pierwsze hotele pod dwiema nowymi markami Hiltona, sieci przygotowują kolejne marki; wady wyposażenia hotelu – fizyczne i prawne; polityka antymobbingowa w hotelu; wprowadzenie do Google Analytics; Eko nie musi być drogie i trudne; CSR na przykładzie – Olandia; raport społecznej odpowiedzialności Orbisu.

Hotelarz to lider wśród pism branży hotelarskiej w Polsce. Od 1962 roku stanowi źródło inspiracji dla tysięcy czytelników związanych z rynkiem hotelowym. W każdym wydaniu magazynu znaleźć można m.in. przegląd najważniejszych branżowych aktualności, porady z zakresu zarządzania, marketingu i prawa, sekcja poświęcona technologiom i wyposażeniu hotelu. Czytelnikami magazynu są właściciele i kadra zarządzająca różnego szczebla obiektów hotelowych, pracownicy firma dostarczających usługi i wyposażenie dla sektora HoReCa, uczniowie i studenci kierunków związanych z hotelarstwem i turystyką.

czytaj więcej zwiń opis