e-Kiosk.pl - Press 4/2012

czytaj

Press

4/2012 (30.03.2012)

Liczba stron: 86

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
12.00 zł
115,00 zł

Opis

Pozyskując Tomasza Lisa, wydawca „Newsweeka” chce poprawić swoją pozycję na rynku tygodników; wydawcy w USA wierzą w papier i tworzą nowe pisma; dziennikarstwo może zaczynać się na Facebooku, ale nie może się na nim kończyć; perfekcyjny marketing brytyjskich producentów telewizyjnych; sylwetka producenta seriali Tadeusza Lampki; reklamodawcy chcą wspólnej oferty telewizji i Internetu; firmy reklamowe coraz częściej wchodzą na giełdę – zyskują finansowo i na wiarygodności.

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand Press, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand Press Photo.

czytaj więcej zwiń opis